Vipps:

Salgssted Lungekreft, vippsnummer 523205

Lungekreftforeningen får ofte minnegaver ved at avdøde eller etterlatte ønsker at det skal gis penger til arbeidet vår forening driver. Gavene Lungekreftforeningen mottar, vil går til å støtte forskning på lungekreft.

Vipps:

Salgssted Lungekreft, vippsnummer 523205

Skattefradrag for gaver

Gaver på over kr. 500,- i året til Lungekreftforeningen gir rett til skattefradrag. Du kan få skattefradrag for inntil 25 000 kroner. Dersom du ønsker skattefradrag for din gave må navn og fødselsnummer (11 sifre) oppgis ved overføring eller meld inn informasjonen via Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. . Bedrifter må oppgi organisasjonsnummer (9 sifre).