Nå har du muligheten til å se filmen "Å leve med lungekreft". Filmen er en veiledning for å komme igjennom tiden etter å ha mottatt beskjeden om at du har lungekreft. Filmen er laget i samarbeid mellom pasienter og pårørende som har blitt rammet av lungekreft.

Filmen " Å leve med lungekreft" er produsert av Roy Castle Cancer Foundation og er oversatt til norsk i samarbeid med Lungekreftforeningen og norske lungespesialister. Filmen består av 13 kapitler, og du kan velge om du vil se hele filmen eller kapitlene som er mest relevant for deg i din situasjon. Filmen er sponset av Lilly.

Å leve med lungekreft (Siden krever at Adobe Flash er installert.)

(Samarbeidsavtale mellom Lungekreftforeningen og Eli Lilly Norge AS (pdf))

Adresse: Postboks 126 Tveita • 0617 OSLO