Som del av et prosjekt ledet av European Lung Foundation og European Respiratory Society, har personer med erfaring med lungekreft fortalt oss at prioriteringene deres er kvalitetsinformasjon, tilgang til glimrende diagnosetjenester og terapier og et positivt samarbeid med helsearbeidere og pasienter. Vi ønsker å finne ut om disse meningene er delt over hele Europa.

Resultatene av dette spørreskjemaet vil bidra til å prege utviklingen av en nettside som bringer sammen den beste informasjonen i Europa for personer med erfaring med lungekreft. Tilbakemeldingen din vil hjelpe oss med å utvikle anbefalinger for helsearbeidere som arbeider på lungekreftfeltet.

Undersøkelsen kommer fra ELF (European Lung Foundation) som er en europeisk organisasjon for lungesykdommer.

Svarfrist er 14. september.

Adresse: Postboks 126 Tveita • 0617 OSLO