kreftinformasjon.noKreftinformasjon.no er et nettsted for deg som på en eller annen måte er berørt av kreft. Nesten alle har noen de kjenner, nære eller kjære som har fått diagnosen. Ingen erfaring er lik og opplevelsen av det er veldig individuell.

På kreftinformasjon.no finner du  artikler om prostatakreft, brystkreft, lymfekreft, hudkreft, lungekreft, livmorhalskreft, hjernesvulst m.m. I samarbeid med Kreftforeningen gir vi deg personlige historier, nyheter om kreftomsorgen og forskning, informasjonsbaserte artikler som fokuserer på forskjellige typer kreft, behandlinger, og mer.

Det er mange viktige spørsmål som vi alle kan engasjere oss i, og derfor håper Kreftforeningen at dette nettstedet vil berøre og inspirere deg som leser slik at vi sammen kan forbedre kreftomsorg og bevissthet om Kreft i Norge. La oss stå sammen i kampen mot Kreft.

Gå til kreftinformasjon.no