Velkommen til årets konferanse- og årsmøtehelg i Lungekreftforeningen lørdag 28. til søndag 29. april, på Thon Hotel Rosenkrantz Bergen, Rosenkrantzgaten 7, Bergen.

Lungekreftforeningen feirer tiårsjubileum i år – dette vil vi naturligvis markere denne helgen! Alle medlemmer og andre interesserte er hjertelig velkomne til den årlige landskonferansen, mens medlemmer også inviteres til årsmøtet.

Lørdag 28. april

1200–1300: Registrering med fingermat

1300–1315: Velkommen ved styrets leder, Per Olthuis

1315–1500: Årsmøte

1500–1530: Pause

1530–1615: Kreftregisteret – utvikling i lungekreftforekomst

1615–1630: Pause

1630–1715: Nye behandlingsmuligheter, ved Åslaug Helland (prof. II OUS)

1715–1900: Erfaringsutveksling

1930: Festmiddag

Søndag 29. april

1000–1100: Persontilpasset medisin, ved Odd Terje Brustugun (overlege Drammen sykehus)

1100–1115: Pause

1115–1145: Pasienthistorie

1145–1230: Kreftforeningen

1230–1330: Lunsj og avslutning

Påmelding og praktisk

Påmeldingsfristen til landskonferansen er utløpt.

(Det er mulig å møte på kun på årsmøtet uten egenandel, bespisning, påmelding og overnatting.)

Medlemskontingenten 2018 må være betalt før årsmøtet.

Hotellet ligger rett bak Bryggen i Bergen. Kart. Hvis du ankommer fredag, må du bestille og dekke overnatting selv. Hotellet tilbyr overnatting til kr 1015. Oppgi at du skal på Lungekreftforeningens arrangement.

På grunn av at vi tidligere har dekket reiseutgiftene til landskonferansen og årsmøtet så har vi besluttet at dette også vil bli gjort i år. Imidlertid ser vi oss nødt til å stramme inn på tidligere praksis, derfor vil dette være det siste året vi har mulighet til å dekke reiseutgifter i forbindelse med landskonferanse og årsmøte.

Alle medlemmer som melder seg på vil altså få dekket reise på billigste måte i år. Dersom man ikke velger billigste reisealternativ så må mellomlegget dekkes av medlemmet.

Egenandelen på kr. 500 må fortsatt betales.

Trenger du hjelp?

Ta kontakt med sekretariatet på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. om det er noe du lurer på.

VELKOMMEN TIL BERGEN!