Årets konferanse- og årsmøtehelg er 21. til 23. april, på Clarion Energy Hotel, Ishockeyveien 2, Stavanger.

Alle medlemmer og andre interesserte er hjertelig velkomne til den årlige landskonferansen, mens medlemmer også inviteres til årsmøte.

Fredag 21. april

1800: Registrering

1900: Velkommen og om Lungekreftforeningens arbeid ved Rita

1930: Middag

Artist med et musikalsk innslag

Lørdag 22. april:

0930–1130: Årsmøte i Lungekreftforeningen

1145: Velkommen til faglig samling

1150: Luce – nytt fra organisasjonen og deres nye rapport ved Regine Ihlen

1220: Hilsen fra Kreftforeningen ved Heidi Brorson

1300: Lunsj

1400: Pakkeforløpene og hvordan lungekreftpasienter følges opp fra diagnose til behandling og etterkontroll. Ved Odd Terje Brustugun

1445: Pause

1500: Immunterapi og nyere forskning. Ved Odd Terje Brustugun.

1545: Pause

1600: Å leve med kreft. Hvordan hente styrke gjennom metal trening. Ved Cecilie Lone

1900: Apertiff

1930: Middag

Søndag

0900: Internasjonale behandlingsmuligheter

• Regional Chemotherapy – Presentert av Prof. Karl Aigner, Medias Klinikum

• Molecular diagnostics – Presentert av Kornelia Aigner (om gentesting av kreft, og den revolusjon som foregår også her)

• Biomarker testing – Presentert av biology Kornelia Aigner (om tumormarkører og dens framtid i framtidens behandlingstilbud)

1045: Pause

1100: Internasjonale behandlingsmuligheter

• Personalized Immunotherapy – Presentert av selskapet Immuno Solutions i Sveits (Dette er en immunterapi som utvikles fra pasientens egne kreftceller)

• Oncolomed og deres erfaring med å tilby behandlingsmuligheter i utlandet for norske pasienter, ved Torkel Oftedal.

1200: Lunsj og avslutning

Påmelding og praktisk

Egenandel: kr 500 (betales med tilsendt faktura etter påmelding)

Påmeldingsfristen er utgått.

Vi bestiller og dekker hotellrom, men du må selv bestille og legge ut for reise på billigste måte. Du får utdelt reisedekkingsskjema i Stavanger. Du må være på hotellet mellom kl. 18 og 19.00 fredag 21.4. Alle påmeldte får tilsendt praktisk informasjon på forhånd. Egenandelen dekker alle måltider under oppholdet. (Det er mulig å møte på kun på årsmøtet uten egenandel og overnatting.) Medlemskontingenten 2017 må være betalt før påmeldingsfristen.

Trenger du hjelp?

Du kan ringe Kjell Arnestad på tlf. 909 82 712 eller sende en e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. om det er noe du lurer på. VELKOMMEN TIL STAVANGER!

Adresse: Postboks 126 Tveita • 0617 OSLO